Odp: jaka płyta ?

Autor: Guru (sauron7_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 00:02:49 MET

Według mnie tylko Micro Star BX Master, jest super.
1. Ma porządny kontroler UDMA (Promise Ultra 66 a nie jakiś kiszkowy jak w
Abitach)
2. Pełno częstotliwości FSB(32), napięć( dla celka ,PII,PIII i copera)
3. Pełny sprzętowy montoring ( 3* temp. , wiatraki ,dioty sygnalizujące stan
kompa )
4. 6* PCI , 1* ISA
5.Dual Bios ( nie da się zawesić kompa przy upgradzie)
6.Wszystko ustawia się w biosie, fantastycznie się podkręca (celek 400_at_600,
PIII 450_at_600 )
Mam i polecam wszystkim, cena ok. <600 zł , dostarcza Tornado, stronka :
http://www.msi.com.tw/first.htm
POzdrówka Guru
Użytkownik Marek <marek_tgxxx_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:895g55$oel$1_at_h1.uw.edu.pl...
> No właśnie. Z UDMA 66, na razie celeron ale w przyszłości PIII.
Zastanawiam