Problem z S3 Savage 4 32 PCI

Autor: Dariusz Król (baks_at_irc.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 10:22:42 MET

Witam
Kolega przyniosl mi powyzsza karte coby sprawdzic jak moj zlom ( Asus =
TVP4, P166_at_225 MMX, 64 MB) bedzie sie z nia sprawowal
Niestety po wlozeniu karty do slota i odpaleniu kompa monitor sie nie =
wlaczal :((( Nie wiem jaka moze byc tego przyczyna.
Zmiana slotow PCI niestety nie pomogla. Grafika jest dobra, bo po =
odpaleniu kompa na mojej starej karcie (s3 trio 2MB) winda wykryla =
Savage'a. Plyta glowna tyz nie powiadamiala o padnieciu karty graf. Ja =
niestety nie wiem co jest nie tak, ale licze na wasze podpowiedzi.
pozdrawiam
Baks
      =20
       in=BF. Dariusz Kr=F3l =20