charakterystyczne zwiechy

Autor: Guhru (guhru_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 21:16:53 MET

6! Mam problem z dziwnymi zwieszeniami kompa. Ciekawe jest w nich to, że
zawsze wyglądają tak samo - u góry ekranu pojawia się seria pionowych
zielonych kresek. Działa się tak u mnie na K6, teraz przesiadłem się na
Celka i spotykam się z tym samym - a żaden z podzespołów nie został
przeniesiony (no może chyba oprócz dysku). Kolega również spotkał się z tym
samym. Co więcej zwiechy często następują przy akcjach typu włożenie płyty
CD - ale nie jest to regułą. Najbardziej dziwi mnie jednak powtarzalność
wzoru na ekranie. Ktoś orientuje się co to może być? Pozdrawiam!!!

Guhru
guhru_at_klub.chip.pl