Re: HPT366 a busmaster

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 18:08:37 MET

On Sat, 26 Feb 2000 17:41:54 +0100, "Paweł J" <jpawel_at_astercity.net>
wrote:

>Witam
>
>Sterowniki Busmaster IDE masz juz w systemie
>Jaka masz plyte?
Abit BE6-II. Bierze mnie już #$#@%. Wystarczy, że kopiuje pliki i komp
chodzi wolniej od starego złoma.
Za chwile spróbuje przełączyć dysk na kontrole nie UDMA66 ale wątpie
czy to coś pomoże. Win98SE

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl