stare P90

Autor: Wieslaw, J. Palczewski (palczews_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 18:22:46 MET

Witam serdecznie,
Bardzo prosze o porade i ewentualna pomoc odnosnie komputera
wyposazonego w plyte glowna Intel P54C/PCI i procesor Pentium 90,
z AmiBios 1.00.16.AX1.
A oto moje zapytania:
1- pod Win95 i 98 sa bledy jesli chodzi o kontrolery twardego dysku.
   Nie mam driverow do plyty, a w oparciu o standardowe jest nie tak.
2- na plycie nie ma zadnej zworki do wylaczenia myszy PS2.
   Rowniez BIOS nie ma odpowiedniej opcji. System odnajduje
   urzadzenie (mysz PS2) i alertuje na czerwono w system/manager urzadzen.

Ma Ktos moze taka plyte i moze przeslac mi drivery?
Na stronie Intela odnalazlem BIOS 1.00.16.AX1 - jednak
uaktualnienie BIOSA nic nie pomoglo.
Moze w sieci jest cos nowszego, czego nie odnalazlem?

Pozdrawiam
Wieslaw
cv_at_optimus.wroc.pl