Re: Stara płyta do pentium i mmx

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 15:10:55 MET

Maciek Wiśniewski wrote:

> Witam
>
> Mam plyte kupiona razem z p75 kiedy to byl jeden z szybszych procesorow.
> Wlasnie w padl mi w rece p200mmx, moge go tam wsadzic? Czy trzeba odstawiac
> jakies numery jeszcze?

Moze nie pojsc. Testowalem na kilku plytach swojego 166MMX ustawionych
jednonapieciowo (Chektora metoda na omijanie blokady - nie powiodlo mi
sie). Na jednej nie poszedl. Na drugiej poszedl max na 150MHz (normalnie
chodzi na 208). Na trzeciej poszedl na 166 (Nie udalo mi sie znalezc
ustawienia bus=75MHz), ale cholernie sie grzal (na palec ~70 C). Pol
godziny w Q1 wytrzymal, dluzej nie chcialo sie nam testowac. Chipsetow
nie pamietam niestety. Mozesz probowac, ale na wlasne ryzyko i
koniecznie z zapierdzistym chlodzeniem.

Pozdrawiam

--
	Artur Gawryszczak