Problem z modemem

Autor: Maciek Olędzki (ldevil_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 18:23:40 MET

Witam.

Mam następujący problem z modemem USR Robotics Sportster Winmodem.
Otóz gdy próbuje dodzwonić się pod 0202122 i linia jest to modem ma kłopoty
z ponownym wybraniem tego numeru. Tzn kilka razy (5-6) mu się uda, potem na
chwilę się zatyka, za chwilę znowu kilka razy uda mu się wybrać numer.
Niestety w okolicach 12 próby modem zatyka się kompletnie i pomaga już tylko
reset.

Słyszałem gdzieś, że da się obejść jakoś ten problem. Jakby ktoś wiedział
jak, to będę wdzięczny.

Pozdrawiam

--
      Maciek Olędzki