Re: ŒledŸ USB (!?)

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 00:05:43 MET

> Nie miała baba kłopotu i ... kupiła sobie scaner USB.

> Problem w tym, że moja płyta (AT) posiada port USB na pokładzie, ale
> œledzia już nie dali
> (i dawać nie chcš). Czy ktoœ może mi w tej materii pomóc

Ja kupilem na giedzie za 20 zl. W lodzi jest sklep (Imbar), gdzie takie
sledzie kosztuja 22 zl netto. Poszukaj w interku, Elfa, Conrad, RS
Components, moze ktos to sprzedaje wysylkowo.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310