Odp: Modem blokujacy linie

Autor: Andrzej Fic (swistak_at_data.home.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 23:06:23 MET

Użytkownik Marek Jankowski <mjankowski_at_zt.tychy.tpsa.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ksAt4.5407$WD.128120_at_news.tpnet.pl...

> Użytkownik Andrzej Fic <swistak_at_data.home.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:qZht4.2270$WD.49371_at_news.tpnet.pl...
Linia
,

> Jeśli miałeś ustawione wybieranie dekadowe (pulse) to z pewnością skleił
ci
> się kontaktron i dawał zwarcie w linię. Jest to typowe dla wszystkich
> modemów, które nie mają normalnego przekaźnika do sterowania impulsowaniem
> tylko "rurkę". W takim przypadku pozostaje jedynie gwarancja lub
samodzielna
> wymiana kontaktrona.
>
> powodzenia
>
> Marek

Chyba to moze byc tylko to co Piszesz . Pozostaje tylko pytanie dlaczego -
jestem pewien ze mialem ustawione wybieranie tonowe .
            Dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam
                Andrzej Fic
                swistak_at_data.home.pl