Odp: klastry

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 22:03:09 MET

>=20
> jestes tego taki pewien?

Jak bym nie byl pewien, to bym nie pisal :-|

Nie m=F3wie, ze to nie dziala, ale twierdzenie ze
"dysk jest fizycznie uszkodzony" jest co najmniej
przesadzone. Parokrotnie juz mi sie zdazylo,
ze taki format nic nie dal, bo nadal bad'y pozostawaly.
natomiast 0 powierzchni dysku programem od producenta
pomoglo (oczywiscie bad'y w tym miejscu juz sie p=F3zniej nie pojawily - =
rzecz
jasna, klastry te byly (sa) fizycznie OK i ten program w zaden spos=F3b
ich nie ukryl or smthng).

--=20
  Tomasz "Airwolf" Sopylo
http://latajace.skrzydla.com