Re: Podkręcanie AMD K6 III 400

Autor: patka (pwegrzyn_at_gazeta.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 21:00:50 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Owszem. Z tym, ze ja nie jestem pan Jozio spod siodemki. :)

Ale jestes pan Wojtek z newsow - a to mi tez nie wystarcza - wole
gwarancje Intela lub AMD. ;)

> Nie miewam takich problemow :)

To ja zaczynam miec nowy problem ;( - martwie, zebys sie tylko nie
dorwal do jakiegos serwerka w szpitalu.

> (bylo do wyboru - podkrecone Pentium, lub Cyrix. Nie wymiguj sie.)

Jesli tylko to masz w ofercie to na szczescie mamy wolny rynek i udaje
sie do innego sklepu. ;)

> Dlaczego nie Cyrixa? Przeciez jest szybki w operacjach staloprzecinkowych,
> szybszy od Pentium, niepodkrecany, wiec "stabilniejszy", czyli lepiej sie
> teoretycznie nadaje do serwerow? ;)

IMHO niepodkrecony Pentium jest stabilniejszy niz niepodkrecony Cyrix.

hej
patka