problem z celeronem 400 i plyta clayton

Autor: Pawel Poplawski (poel_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 20:20:32 MET

Składam właśnie komputer na bazie celerona 400mhz i płycie clayton na
chipsecie APOLLO PRO. Mam problem, przy pierwszym uruchomieniu źle ustawiłem
mnożnik czętotliwości taktowania szyny procesora. PO kilku eksperymentach,
nagle mnie oświeciło, jak to w końcu działa, ale niestety, nawet z dobrze
ustawionymi mnożnikami zaraz po uruchomieniu, wykonaniu POST i zgłoszeniu
zapotrzebowania na dysk. systemową komputer się wiesza (przestaje reagowac
na klawiaturę), co ciekawe, gdy wejdzie się do BIOS'a, również po chwili
komp. przestaje reagować. PO resecie wydaje z siebie powtarzające się piski
(długie) i... nic. Co ciekawsze, nie reaguje na przycisk wyłączenia mocy
(obudowa ATX), muszę wyłączać go z gniazdka. Podejrzewam płytę, lub pamięć
(DIMM 64MB jakiś Winward).
Może ktoś z was ma jakiś pomysł?

e-mail: poel_at_polbox.com
http://www.polbox.com/p/poel