Re: Nagrywarka HP 8200i - problemy z nagrywaniem CD-R

Autor: Bzyk (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 18:36:45 MET

On Fri, 25 Feb 2000 15:18:52 GMT, Roman Sąsiada
<katoda_at_poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>tch programow slawetny "buffer underrun", mimo iz powywalalem z systemu
>wszelkie aplikacje, ktore moglyby cos zwalniac i zdefragmentowalem dysk,
>z tym drugim mialem taka sytuacje, ze kopiuje plytke na dysk jako image,
>potem z pliku image na CD-R, program kopiuje, wyswietla infgormacje ze
>wszystko skonczone OK, a nagrywarka caly czas mruga diodka od nagrywania
>i nie chce oddac plytki. Co moze byc przyczyna? Sterowniki,
>oprogramowanie, sprzet? Na razie uzywam tego na P233 MMX z 64 MB Ram i
>HDD 4,3 GB z dosyc juz zasmiecona instalka Windows 95 OSR 2.1.

Na dzien dobry przeinstaluj windows. Odpal soft na czystym systemie i
daj znac czy cos sie zmienilo. Chyba nie musze wspominac, zeby
wszelkie proby przeprowadzac na opcjach test, albo CDRW?

Sprobuj zainstalowac tylko firmowy soft... Ja mialem taka sytuacje, ze
najpierw bawilem sie WinOnCD i bylo wszystko OK, a pozainstalowaniu
softu Adpteca winonCD zaczal wykonywac "niedozwolona operacje".

>Pozdrawiam

Bzyk

" Czyz wazne z kim sie jada, byle kuchnia byla dobra."
Wolter.