Re: Abit VA6 na VIA

Autor: Blesso (blesso_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 10:27:21 MET

> Koledzy czy ktos z Was uzywa takiej plyty, jesli tak prosze o wnoski z
> eksploatacji :-)

cze
Jestem posiadaczem takiej plyty _ kupilem ja miesiac temu i
............jestem zadowolony.
W sumie nie takie duze pieniadze ( 430 zl) _a mam wszystko co chcialem _
UDMA66 i .. w miare dobry chipset _
Mam Celka 433 __ chodzi spoko ___ po podkreceniu szyny na 75 MHz i 83
MHz nie zauwazylem zadnych niepokojacych zwisow __ wszystko chodzi ok
Bez zadnych klopotow chodzi na Rivie 128 + 3Dfx_2 jak i na Savage 3D _ 8MB
inne komponenty _: modem _Zoltrix Spirit i K.nuzyczna Yamaha 744 _ HDD
Fujitsu 8,4 GB
wiec wszystko gra i..............buczy
BX-owcy zapewne chwala swoje (jak kazdy ) _ Dla mnie do ..normalnej
pracy _ABIT VA6 jest ..wystarczajacy _
klopoty opisane na alt.com.periphs.mainboard sa.........standartowe _ nie
ma idealnych plyt
i nie wymagajmy takich idealow za 430 zl .
Na tym chipsecie sa i inne plyty _(DFI ; Procomp) _troche tansze __
360-390 zl _
Ja wybralem ABITA ( snobizm ? _lol) _ i OK
Wady ? :
hmmm
1. Zintegrowan karta muzyczna _ to raczej generator szumow niz karta _
wiec .polecam Ci zakup jakiejs normalnej k.muzycznej ,
2. Brak termistora do pomiaru temperatury procka _
3.Brak Soft menu III ????_ lol ____ ale to juz raczej dla maniakow
Innych grzechow nie pamietam _
serdecznie pozdrawiam _ Blesso
blesso_at_friko6.onet.pl