Odp: backup plyty

Autor: -=- Stef -=- (stefan_at_free.com.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 13:25:43 MET

Użytkownik Łukasz Bernat <lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38B66DBE.96D310B8_at_pce.koszalin.tpnet.pl...
> Witam
> chcem zrobic kopie plyty (euro plus -niemiecki),
> plyta jest niestety w jakis dziwny sposob zabezpieczona ze po
> skopiowaniu program nie dziala prawidlowo. Mam licencje na to i jest to
> kopia tylko do uzytku ..
> Kontaktowalem sie z firma ydp ale oni "sory..sory...nie da sie", ale
> jakis sposob musi byc...
> Za wszelkie odpowiedzi dziekuje

niezla sciema ;-)))
kazdy robi tylko backup .....lepiej nazwac to tak niz poprostu PIRACTWO
;-)))
aha a co do YDP to raczej ciezko ci bedzie zrobic dzialajacy "backup"
hihihih

Stef