Pomozecie?

Autor: Marekwar (marekwar_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 12:15:53 MET

Witam.
Nie moge rozwiazac samodzielnie problemu i mam nadieje ze mi pomozecie.
Po skonfigurowaniu polaczenia z Multinetem, modem wybiera numer i podczas
weryfikacji
nazwy uzytkownika i hasla ,podaje ze jest nieprawidlowe i przerywa
polaczenie.
Chociaz mam wpisane w ustawieniach.
Nawet po skasowaniu danego polaczenia i skonfigurowaniu nowego polaczenia od
nowa
,wpisaniu nowych ustawien jest to samo.
Moge laczyc sie tylko przez skonfigurowane polaczenie TP SA.
Nawet przeinstalowywalem Outlooka i Explorera i nie laczy ciagle wyswietla
"nie to haslo'.

Co z tym zrobic?

--
Pozdrawiam