Re: dziwne spowolnienia w winamp'ie

Autor: Sławek Skałecki (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 08:57:31 MET

> Ostatnio zauwazylem, ze przesuwajac okno suwakiem lub wciskajac klawisze
moj
> winamp spowalnia i charczy. Dziwna sprawa bo mam 233MHz, 64RAMu i takie
> rzeczy nie powinny miec miejsca.

Ten numer jest normalny dla kart dzwiekowych na ISA i starszych graficznych
na PCI.
Ja mam ATI Mach64 PCI + Avance 100+ ISA i tez ten problem wystepuje a
 jedynym rozwiazaniem jest utawienie karty graf. na 256 kolorow.

PS
Dla kart S3 faktycznie pomaga busthrottle=1 w sekcji [display] - Nullsoft
mial to w swoim FAQ.