zamapowany naped cd a siec

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 25 Feb 2000 - 08:36:47 MET

witam
chcem zrobic nastepujaco rzecz:
w sieci windows mam jeden komp z udostepnionym napedem cd-rom, na
pozostalych mam zamapowany ten naped jako litere dysku
(\\grupa\komp\cdrom), co zrobic aby wszystkie komputery widzialy ta
litere jako wlasny naped (zamapowany widza tylko jako dysk sieciowy).
Rzecz w tym ze plyta jest zabezpieczona i program nie chodzi bez niej w
napedzie (a dostep do danych przez siec przez mapowanie nie dziala). Za
wszelkie odpowiedzi/sugestkie dziekuje.
Lukasz