Odp: dziwne spowolnienia w winamp'ie

Autor: Piotr Frejowski (piotr.frejowski_at_lublin.top.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 22:12:38 MET

Witam

Kiedyś w FAQ na stronie Winampa mówili aby w pliku system.ini dodać w sekcji
[display] linijkę busthrottle=1 , ale jak ostatnio tego szukałem to już nie
znalazłem, u mnie to rozwiązało problem. Nie wiem tylko czy to ustawienie
nie ma wpływu na inne komponenty.

PS. Jak pamiętam spowodowane było jakimś konfliktem z kartami opartymi na
chipset-ach S3.

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski