Funkcja Clip lub coś podobnego

Autor: Lop de Vega (leer_at_kki.net.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 16:09:16 MET

Mam pewien problem ze zeskanowanymi zdjęciami. Podczas doświadczenia zostały
zrobione zdjęcia, gdzieś koło 30. Zdjęcia są statyczne tzn. niewiele się na
nich zmienia. Chciałem z tego zrobić mały film. Może być to gif lub avi,
nie jest to ważne. Puszczenie zdjęć bez wcześniejszej obróbki spowodował
efekt skakania ( jedno zdjęcie jest przesunięte w stosunku do poprzedniego).
Wiadomo że nie da się zeskanować i wyciąć tylu zdjęć idealnie tak samo. Czy
jest może jakiś program graficzny, który umożliwiałby nałożeni jednego
zdjęcia na drugi, tak aby to pod spodem było trochę widoczne, co umożliwi
ustawienie i przycięcie zdjęcia na wierzchu.
Z góry THX za pomoc.