Re: 64 megowe tekstury w ASUS V3800 TNT2 !***HELP

Autor: BossMan (bossman_at_plus.ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 15:16:19 MET


no nie wiem, mialem vipera 330 z 4mb i 32 mb textury robil, ostatnio mam
v770 a 64 mb nie potrafi... ramu mam 192 mb wiec to chyba nie to..
bossman

"Jacek Z." <zjacek_at_astercity.net> wrote in message
news:38b52395$1_at_news.astercity.net...
> Użytkownik "Roger" <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> news:891lp3$phl$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> >
> > "Bikej" <bikej_at_box43.gnet.pl> wrote in message news as follows:
> > > Niechże mi ktoś wyjaśni dlaczego w 3D MARK2000, ww. karta nie
> wykonuje
> > > testu z 64 megabajtowymi teksturami. Program ogłasza zbyt mało pamięci
> > AGP.
> > > Karta ma 32MB RAM, a komputer 64MB. AGP mam zaistalowane.
> > > Co jest grane???
> >
> > Zalezy to jeszcze IMHO ile przydzieliles pamieci AGP w bosie
>
> A IMHO zalezy to od ilosci pamieci na karcie. Ja mam 32 i testu na 64 tez
> nie wykonuje. Wiedzielibysmy jakby sie odezwal jeszcze ktos z 16MB.
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:46:50 MET DST