Re: Podkręcanie AMD K6 III 400

Autor: patka (pwegrzyn_at_gazeta.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 15:07:29 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Chyba sie nie rozumiemy - mowie przeeicz wyraznie, ze "jezeli procesor
> _bedzie w 100%_ stabilny", to mam na mysli 100%, a nie 80.

Szczerze mowiac to po podkreceniu nie wiesz czy bedzie w _100 %_
stabilny czy nie. Mozesz tylko powiedziec, ze do tej pory po podkreceniu
chodzil stabilnie. Taki drobny niuans.
Gwarancja pana Jozia spod siodemki to troche za malo, zeby zaufac.

Tracisz gwarancje producenta i dlatego ja bym nie ryzykowala w
przypadkach _wielkiej wagi_, jak pisalam wczesniej, dla spokoju
sumienia.

> Czyli, ze nie
> zawiesi sie tak sam z siebie, bo jest podkrecony, ale np. dlatego, ze jest
> bug w programie. Lub inaczej - wolalbys miec w serwerze mocno podkrecone,
> ale stabilne Pentium, czy niepodkrecanego Cyrixa? ;)

Czy ktos jest na tyle glupi, aby ladowac do serwera Cyrixa ? ;P
Wolalabym miec niepodkrecone Pentium.

hej
patka