SOYO 6BA+IV (ATA66) i SB Live! 1024

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 22:07:39 MET

Cze grupa!
Przedmioty konfliktu: SOYO 6BA+IV (z kontrolerem ATA 66 na HPT366), SB
Live! 1024 value, dysk Seagate 17,2 GB (zadna Barracuda), poza tym DVD
Creative + DxR3 i procek celek466
Problem: po zainstalowaniu driverow dla kontrolera ATA66 wyspypywala sie
winda. Okazalo sie ze przerwania kontrolera gryza sie z przerwaniami SB.
Siedza na tym samym IRQ 5. Proba zmiany przerwania z poziomu menedzera
urzadzen dla SB czy kontrolera ATA konczy sie tekstem, ze tych ustawien
nie wolno zmieniac. Wymuszenie w BIOSIE IRQ 5 dla SB (tak by ATA 66 wziela
sobie jakiekolwiek inne wolne IRQ) konczy sie slicznym niebieskim
okienkiem pt. krytyczny wyjatek. W systemie mam wolne IRQ 9. Czy ma ktos
jakis pomysl na przypisanie dla kontrolera ATA66 tego IRQ 9??? Bo juz mi
sie znudzilo ogladanie obrazkow "krytyczny wyjatek", albo zostawienia
sprzetu bez SB (a wtedy dysk chodzi OK, bo w momencie wywalenia driverow
do ATA66 mam dysk "w zgodnosci z MS-DOS = bueeeee). A moze zna ktos sposob
do wejscia do BIOSU tego kontrolera ATA66 na HPT366? Aha, ni ma szans na
przelozenie karty w inny slot, niech to ewentualnie robi sobie serwis (bo
sprzet jest na gwarancji a poza tym to jest komp sasiada zza plotu)
kopie pomyslow prosze na priva :-)
thnx

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl