Re: Przypisanie litery dysku pod Win98

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 23:49:51 MET

-
>czy ktos wie moze jak pod Windoza 98 przypisac na sztywno litere do dysku?
>Mam na kompie dysk wymienny i czasami tam jest, czasami go nie ma. No i za
>kazdym razem literki sie przesuwaja i projekt Microsoftu glupieje, tzn.
>programy ktore byly zainstalowane np. na e:\jakiskatalog teraz jest
>d:\jakiskatalog

Nie wiem czy można na stałe przypisać... Ale problem można obejść w ten
sposób że na dysku wymiennym nie zakładasz partycji podstawowej (która i tak
jest Ci pewnie do niczego nie potrzebna), a zakładzasz tylko rozszerzoną.
Wtedy jak włożysz dysk to zostanie mu przypisana literka następna po
wszystkich partycjach dysku primary.

>Z gory dziekuje
>Piotrek

Cześć...
-
e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy