problemy z dyskiem w WIN98

Autor: Piotr Frejowski (piotr.frejowski_at_lublin.top.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 00:09:46 MET

Witam Wszystkich

Jak już wspomniałem w temacie mam trochę problemów z drugim dyskiem twardym
w Win98 otóż po przejściu z 95, Windows 98 przestał mi automatycznie
wykrywać drugi dysk twardy, muszę teraz ustawiać w BIOS-ie funkcję
automatycznego wykrywania dysku. W Windows 95 wszystko było w porządku.
Oprócz tego jak już ów drugi dysk zostanie wykryty w BIOS-ie to przy
Właściwościach systemu przy drugim kontrolerze ( bo do tego jest on
podłączony) pojawia się komunikat o błędzie 10 (urządzenie nie obecne w
komputerze lub nie pracuje poprawnie itd) i Windows mówi że ten dysk używa
systemu plików zgodnych z MS-DOS. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, jak już
zaznaczyłem w porzednim systemie (95) wszystko chodziło OK.

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski