Jak wykasować katalog "Łącza" spod DOSu?

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 22:43:26 MET

Problem jak w temacie. Muszę wykasować cały katalog Windows i Program Files
spod dosa. Ktoś ostatnio coś wspominał, że da się to zrobić zmieniając
stronę kodową. Niestety nie mogę znaleźć tego postu. Próbowałem kilka
kombinacji, ale cały czas wykrzacza się na "Łączach". Format ani tryb dosowy
z Windows niestety nie wchodzą w rachubę. Podobnie Diskedit. To musi być coś
co da się odpalić batchem z dyskietki. Plizz help
Wigwam