Savage 4 i odswiezanie ekranu !

Autor: Pablo (pksiazek_at_ajo.waw.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 22:55:24 MET

Czesc
Mam maly problem. Otoz kupilem wczoraj nowy monitor firmy
LG model Flatron 775FT. Maksymalne odswiezanie miesci sie
w zakresie 60-160 Hz. Mam karte grafiki S3 Savage 4 GT/Pro 32MB SDRAM,
a problem w tym ze w rodzielczosci 800x600x32 w Windows najwieksze
odswiezanie jakie moge ustawicto 85 Hz, podczas gdy w tej rodzielczosci
monitor
pociagnie az w 120 Hz !?
Probowalem uzyc programu HzTool, ktory dodaje wartosci odswiezania do
rejestru Windows, ale i on nie pomogl. Co prawda dla rozdzielczosci 800x600
dodal mi wartosci 90,100 i 110 Hz i Windows nawet wyswietlal, ze ustawiono
nowa wartosc odswiezania ale gdy wybralem informacje o aktualnej wartosci
odswiezania i tak bylo 85 Hz!
Czy ktos moze wie co jest tego powodem ? Czy karta grafiki moze blokowac
wyzsze wartosci ? W informacji o sterownikach do karty znalazlem ze w
rodzielczosci 800x600 karta pracuje w 60,70,72,75,85, i co bardzo dziwne od
razu w 160 Hz z pominieciem 100,110 itd.

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Pablo