Re: Nagrywarki Mitsumi

Autor: Stefan (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 20:06:48 MET

Mam akurat 4802TE i ogólnie jest dobra, jak większość sprzętu (myszy, napędy
FDD) firmy Mitsumi (toporny ale odporny i niezawodny). Niemniej ostatnio wycięła
mi rzadki numer - nie chciała przeczytać zawartości płytki RW, którą kwadrans
wcześniej sama nagrała i którą Asus czytał bez problemu. Ale w końcu się
namyśliła i już ją czyta. Nie wiem, może winien był nośnik (Philips Silver
Premium).
Stefan