Karty sieciowe COMBO

Autor: Juliusz Kwiatkowski (julek_at_uznam.top.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 18:19:44 MET

Witam
mam pytanie dotyczace kart sieciowych COMBO czyli takich, ktore maja
jednoczesnie wejscie na skretke oraz BNC (teraz chyba wszystkie juz sa
produkowane z dwoma wejsciami)
Chodzi mi o to czy taka karta moze jednoczesnie naraz pracowac ze skretka i
BNC
Sytuacja jest taka ze do sieci lokalnej jestem podlaczony skretka a w domu
chce dolaczyc do siebie inny komputer przez BNC.
Czy mi sie to uda i czy bedzie to poprawnie dzialac ?
Czy wszystkie komputery beda widoczne w sieci ?

Pozdrawiam