Re: Zabezpieczenie przy nagrywaniu

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 18:06:06 MET

"Artur" <albinski_at_kki.net.pl> wrote in message
> Mam problem z ludzmi ktorzy pozyczaja plyty,przegrywaja je bez
mojej wiedzy
> i puszczaja w obieg.Czy mozna zabezpieczyc tak plyte aby ktos
mogl
> ewentualnie ja przejrzec ale nie skopiowac lub nie mogl jej
wcale przejrzec
> bez mojej wiedzy.Prosze o informacje.

Jest taki programik ISOmorph, ktory potrafi tak
sprytnie zmodyfikowac obraz ISO plyty, ze po jej
wypaleniu nie bedzie jej mozna w zaden sposob
bezblednie skopiowac. Testowalem u siebie i dziala.
Przy probie przegrania takiej plyty wywala cala strone
"Read error: invalid sector pointer at specified address
or address does not exist for copying"

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *