Odp: VIA vs. BX

Autor: lesio (lesio_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 16:49:37 MET

> Slyszalem rozne opinie na temat VIA... Myslicie ze to dobra plytka - ta
> Soyo? Chcialem wrzucic tam Voodoo 3 2000 i nie wiem czy pojdzie bez
> problemow? Moze ktos ma podobna konfiguracje? Procek ma byc Celek 433, a
> dzwiekowa Diamond MX 300.
Ja mam tez plyte Soyo i zadnych problemow z DVD, Savage4, Cel400
co do Via to jest moze troche wolniejsze, ale i duzo tansze (377zl) masz tez
UDMA66
regulacje napiecia, duz ustawien FSB

> BTW - czy uwazacie ze jest sens jechac z Lodzi na gielde do Wawy zeby to
> kupic? Bedzie taniej?
Ja juz od dawna nie jezdze bo:
100 km w 1 strone z Radomia
tyle samo jak cos ci padnie i nie masz pewnosci
ze znajdziesz tego co ci to sprzedal.
ceny malo atrakcyjne (chyba ze lewy towar)