Re: USR Message Pro

Autor: Artur Pudlo (wi-10318_at_stud.fh-flensburg.de)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 16:07:26 MET

Bankowy schrieb:

> No czlowieku, wierz mi... nie masz co narzekac :-))))

> Jak za glosno to go przycisz, co za problem?

*glosny smiech* Nie - nie chodzilo o to ze modem niby glosno chodzi,
tylko, ze spokojnie i bez obaw (bez ceregieli, nie szeptem, bo nie ma
sie czego wstydzic:))))
ze wlasnie glosno mozna powiedzec, ze jest to stabilny modem :) OK? ;)
Acha - jak by sie ktos wachal, czy toto cacko kupic czy nie- to niech
sie dlugo nie zastanawia, jezeli cena jest mniejsza niz 500 PLN.
A jak kogos interesuje, co to cacko moze (wiem, ze sa lepsze, ale po co
isc na ksiezyc, skoro mozna spokojnie latac odrzutowcem po bezchmurnym
niebie w atmosferze ziemskiej ;)) - wybaczonko za ta metafore ) to niech
pisze na priva. Rzuce np. tylko haslo "automatyczna sekretarka" :)

> He, he, he, no to juz chyba tylko dzierzawka moze Cie zadowolic :-))))

Tez tak mysle, ale to chyba juz w innym zyciu ;) U niemiaszkow troche
kosztuje dzierzawa.
A jest tu w ogole ktos, kto ma USR Message Pro ?