Re: Po ile impulsy TPSA w swieta

Autor: Artur Pudlo (wi-10318_at_stud.fh-flensburg.de)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 14:56:27 MET

MGB schrieb:

> Hi!

> Duzo mniej by zarabiali.

I tutaj sie grubo myslisz. Wrecz przeciwnie - lacza by im sie
poprzepiekaly od nawalu zer i jedynek latajacych w ta i spowrotem.
Zreszta powoli - z tego co czytuje w PAP- monopol zostaje przelamywany.
Mysle, ze tylko czekac, kiedy nadejdzie czas, gdzie jak grzyby po
deszczu zaczna wyrastac firmy, ktore po korzystniejszych warunkach beda
oferowac tak zwany Inernet-call-by-call. Zeby nie byc goloslownym dam
przyklad niemieckiego Telekomu. Wiecie, jaki oni mielu tutaj przed dwoma
laty monopol? Nikt nie urastal im do piet. A teraz nie dosc ze ceny
polaczen z internetem ( i nie tylko) ida w dol na leb na szyje, bo
wiadomo - klient nasz pan - to sie w dodatku firmy przescigaja sie w
dotarciu do klienteli przy pomocy wyszukanego serwisu. Wszystkim - i
sobie, jak wroce po studiach - zycze, zeby bylo mozliwym wejscie w
internet przynajmniej za te 3 zlote na godzine przy sekundowym
odliczaniu a do tego jeszcze z jakies 10 MB wolnego miejsca na strone
domowa plus nieograniczona ilosc adresow e-mail.
Kiedys czytalem w "Magazynie internetowym WWW" nr.07/99 w artykule pod
tytulem "CENTREX- Polska internetowa rewolucja?" Przypomne, ze chodzilo
o usluge oferowana przez TPS.A. i innych operatorow telekomunikacyjnych
(?), ktora polega na programowym emulowaniu przez centrale miejskiej
centralki abonamnckiej. Przy stalej oplacie miesiecznej, okeslanej
wedlug stalej ilosc lini skalkulowanej na poziomie mniej wiecej
abonamentu telefonicznego, mialo by sie niby nie placic ani gorsza
wiecej. Jak czytam dalej jest to swietna sprawa, bo niby nadaje sie do
przeskoczenia dla wiekszosci uzytkownikow miejsca, w ktorym zaczyna sie
dzierzawa, a konczy kasa w portfelu. Pytanie brzmi - czy cos sie w tym
kierunku zmienilo - czy powstaly jakies inne firmy oprocz Impulsa w
Bydgoszczy, ZETO S.A. (Tarnow) Impulse (Bielsko-Biala), Punkt (Opole),
Aro (Opole)?
Z tabelki zalaczonej w tym artykule wynika, ze najlepiej ma ja ludzie w
Tarnowie, gdzie przy abonamencie miesiecznym rownym 55 PLN (wtedy) nie
placi sie nic za dostep 24-godzinny w ciagu calego miesiaca.
Wiem, ze moglbym wyslac tego posta na pl.misc.telefonia - ale ... tego
nie zrobilem ;)
Pozdrawiam
        A.T.P.