Odp: CD jaki ?

Autor: pm (pmpoczta_at_kki.net.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 14:29:24 MET

Ja osobiście mam Asusa 50 i jest bardzo szybki (najszybszy z tych które są
ogólnie dostępne- chyba że juz się pozmieniało i to nie tylko z cyferki),
Faktem jest iż jest też dość głośny.
Co do awaryjności to miałem przedtem LG który zaczał się nagle często mylići
nie był wcale brudny- po prostu po około roku wysiadł (eksploatacja raczej
duża). Ogólnie CD-ki padają i to nie zależy od firmy tylko od tego ile go
używasz i na jaką sztukę trafisz, LG jest dobre jeśli nie zależy Ci na max
prędkości, czyta bez problemu większość płytek choć zdarzyły mi sie trakie
których on nie przeczytał a Asus bez problemu.
PM
Użytkownik Virus <roki_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:88p7hm$g7i$1_at_druid.ceti.com.pl...