Odp: Video Excel i740

Autor: Maciej Lewczuk (maclew_at_gen.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 13:44:12 MET

Ustaw monitor w Windows na przyklad na Viewsonic 17ps i zatwierdz wybor.
Najlepiej zrestaryuj system i w zakladce "karta" powinienes moc wybrac
zadane odswiezanie. Jesli nadal nie bedziesz mog tego ustawic, to moze
znaczyc, ze w biosie karty zostalo to zapisane na stale.
Mik
Użytkownik Krzysiek Sołek <kyju_at_bobo.ds5.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38B3C6D6.DD0047BF_at_bobo.ds5.agh.edu.pl...