Re: Odp: Jaka najlepszy akcelerator na PCI?

Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 11:00:03 MET

On Wed, 23 Feb 2000 08:28:12 GMT, "Kacalka"
<kacalka_no_spam_at_polbox.com> wrote:

>Velocity 100 8MB

Przecie ta karta jest tylko na AGP.

Proponuje:

Osobne akceleratory (musisz miec oczywiscie takze zwykla karte SVGA)

Voodoo2 - cena ok 300 zl (12MB)

Pelne: karty 2D/3D:

Voodoo3 2000 PCI
Voodoo3 3000 PCI

Podobno pojawila sie wersja PCI kart TNT2 M64
(info benchmark.pl)

Byc moze uda Ci sie znalezc na gieldzie:

STB 4400 PCI - riva TNT
Diamond 550 PCI - riva TNT

Najmocniejsza karta na PCI ma byc GeForce256, przygotowany
przez firme ELSA. (cena dosyc duza pewnie okolo 1500)

Pozdrawiam

Ender