Re: Podkręcanie AMD K6 III 400

Autor: sector (sector_at_zapis.net.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 09:49:38 MET

>Dziwne podejscie. Nie podoba mi sie polityka producenta, ktora zaklada, ze
>dwa procesory rozniace sie praktycznie wylacznie nadrukiem i ewentualnie
>inaczej zalozona blokada mnoznika, cenowo roznia sie o 100%. To po co mam
>wywalac niepotrzebnie kase na ten drozszy, skoro za polowe mniej mam to
>samo? Stabilna prace jestem w stanie sobie sam zagwarantowac.

To, ze sobie podkrecasz, to Twoj wybor.
Ciekawe czy bys tak podkrecal gdyby to byl np. komputer w szpitalu od ktrego
poprawnej pracy moze zalezec zycie ludzi?

A moze Ty uwazasz, ze np. K6 3 400 / 450 PIII 400 / 450 roznia sie jakosc
konstrukcyjnie?
To procesory z tej samej tasmy, tylko jedne zaszly dalej w testach.

Pozdrowienia
Piotr Tomczak (sector)
sector_at_zapis.net.pl