Odp: Karta TV Avermedia pod NT ?????

Autor: Jim^ (Rafael_at_paa.gov.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 08:52:34 MET

A jeszcze cos... W sumie to pomagam kumplowi wiec dzialam na innym
komputerze,
Tuner podobno trzeba wyjac a pozniej po restarcie znow wlozyc i dopiero
zainstalowac soft. Tak jest pod w 98 zrobilem to pod NT i komp. zglupial,
soft nie wykrywa zadnego cipsetu z ukladem telewizyjnym... zalezy mi na
czasie bo cierpliwosci do grzebania nie mam, komputer tez nie moj a kolega
sceptyk... Licze na wasze madre glowy :)
Pozdrawiam !

Użytkownik Jim^ <Rafael_at_paa.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8902kd$5mp$1_at_hiperon.paa.gov.pl...