Re: overburn ,cd-info i ?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 08:53:46 MET

>Czesc
>
>Mam taka sprawe. Otoz w kazdym programie do nagrywania jest taka opcja
>cd-info czy cos kolo tego, pokazuje ona ile jest wolnego miejsca na cd-r
>zazwyczaj mam tam 657-658 MB - plytki Basf'a.
>Czy nagranie takiej ilosci danych to juz overburn'ing? Czy moze sie tak
>zdarzyc, ze program pokaze np. 658 MB wolnego a ja bede mogl nagrac np 662
>:) ?

650 MB jest to pojemność zaokrąglona. W zależności od producenta
rzeczywista pojemność płytki może wynosić trochę więcej. Jeśli program
pokazuje Ci, ze na płytce jest 657MB to tyle mozesz na niej nagrać. Po
włączeniu overburningu możesz nagrać trochę więcej (662 na pewno). Ile
więcej to juz należy testować ale trzeba uważać bo podobno można
uszkodzić nagrywarkę.