Re: Caviar

Autor: Artur Pudlo (wi-10318_at_stud.fh-flensburg.de)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 05:26:37 MET

Ralf schrieb:

> Mam problem z dyskiem WD102AA po zalozeniu partycji i sformatowaniu scandysk
> wiesza sie przy sprawdzaniu ostatniego dysku logicznego dysk doctor tak samo
> przy 99% co tam jest na tym koncu?

Zwalone sektory - proponuje www.westerndigital.com Przyjmuja dyski do
wymiany za frajer.Potrzeba tylko zaladowac proga z ich strony, zapuscic
go na twardziela a potem spowrotem na strone i wypelnic formularz, by
dostac tzw. RMA-numer. Potem wysylasz z odpowiednia notka dla celnika na
opakowaniu oraz z RMA i czekasz. Twoje szczescie, jezeli zaakceptuja
opakowanie w ktorym im dysk przyslesz. A pozniej mozesz sie cieszyc...
mniejmy nadzieje ;)