Re: Promieniowanie od ekranu.

Autor: Van_Dall (vandall_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 22:50:02 MET

> Nie pogorszył mi się wzrok przez 10 lat siedzenia przy różnych
> komputerach.

Heheh, a ja postrasze !!!
tez z 10 lat wysiaduje i w tym momencie mam - 6.5 dioptri
jakbyscie nie byli zorientowani ile to, to mniejwiwcej: idac wieczorem bez
okul. nie poznalbym wlasnej matki przechodzacej obok mnie w odl. 1 metra...
;)))))

ofkoz, okulary to pierwsza zecz po wstaniu i ostatnia przed snem... , cobym
trafil do luzka nie rozwalajac kolana o szafe....

:)

Pozdrowienia

              Van_Dall

ICQ #:14166495