Re: Koszty polaczen z Internetem.

Autor: hal2000 (hal2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 22:46:14 MET

>Podobno można coś takiego reklamować i zwykle jest uznawane.

to prawda ja reklamowalem i zwracali mi kase, ale po
dlugim rozpatrzaniu kazdej sprawy i pisma... ogolnie
nie dostarczalo mi to zadoscuczynienia za zszargane
nerwy i czas oczekiwania na zrealizowanie polaczenia
poza tym trzeba placic za listy polecone... na szczescie
tak im sie uprzykrzalem ze podlaczyli mnie do centrali
cyfrowej i jest lepiej (troche)