Re: Nagrywanie plyt i wieksze rozmiary nosnikow

Autor: marcolphus (markolf_at_kompit.com.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 22:33:49 MET

Kacalka wrote:

> Hi.
>
> Mam nagrywarke HP 8100 i soft Easy CD. Problem w tym, ze w momencie zakupu
> (jhakies 1.5 roku temu) nie bylo jeszcze na rynku plyt o zwiekszone
> pojemnosci. W tej chwili nagrywarka po prostu zawsze widzi CD-R 650 MB nawet
> gdy wkladam do niej wiekszy. Czy sa jakies patche, ktore moga to naprawic, a
> jesli tak, to skad je sciagnac?

Wystarczy zmienic oprogramowanie, ale... Uwaga!!!!
Tez mam HP 8100 i nie da sie nagrac wiecej niz 77:30 min audio (ile to w
MB to nie wiem). Probujac nagrac wiecej mozesz zniszczyc nagrywarke
(mnie sie udalo :-(( Na szczescie byla na gwarancji i ja wymienili bez
slowa :-?)

--
== titan solaris ============== http://members.tripod.com/markolf ==
== complete text-based discographies of Fluke, Leftfield & Photek ==