Bardzo dziwna sprawa z softmenuIII

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 22:26:03 MET

Witam,
Po podkreceniu Celerona 433_at_650 w softmenu III wszystkie programy (typu
WINCPUID) pokazuja ze czestotliwosc jest 434 albo cos kolo tego. Juz teraz
nic
nie rozumiem. Ustawilem szyne tak jak wczesniej na 75 oraz 83, sprawdzilem
ponownie i pokazuje mi taka sama czestotliwosc. Dlaczego to g..no softmenu
nie dziala? A moze WINCpuid zle pokazuje?
Prosze o pilna pomoc, bo juz sie bardzo cieszylem ze mam C433 chodzacego
stabilnie na 650.
Z gory dzieki
Leszek