Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Artur Żarnowski (NOSPAM_artz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 22:06:28 MET

Wojciech Puchar <wojtek_at_from.pl> wrote:

> dla mnie nie ale 99% dzisiejszych pecetowcow tego jak widac nie odkrylo

Racja! Ale rozpoczynając taki wątek działasz przeciw samemu sobie.
Niech sobie kupują. Niech testują ten badziew. Niech się im wiesza!
Dzięki temu, gdy już będzie tani to będzie również sprawdzony. Większość
błędów zostanie poprawiona. Będą już drivery do Linuxa. Będzie można
kupić. Bo chyba nie powiesz, że ten sprzęt, który masz, to już taki
pozostanie na wieki wieków. Kiedyś jednak coś zechcesz kupić.

;-)))

--
Artur Żarnowski
artz_at_zeus.polsl.gliwice.pl