Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Artur Żarnowski (NOSPAM_artz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 19:20:24 MET

Wojciech Puchar <wojtek_at_from.pl> wrote:

> po pierwsze nie mam windows 9x i winamp
> a po drugie zasadnicze - PO CO
> odtwarzarka mp3 sluzy do ...odtwarzania mp3
> niby oczywistosc ale jak widac nie dla wszystkich

Do tej pory mówiłeś z sensem. Ale teraz to przepraszam, ale Cię nie
rozumiem. Oczywiście, że odtwarzarka mp3 służy do odtwarzania mp3. Ale
jeśli ktoś słuchając lubi oglądać jakiegoś tam super-hiper-opengl-plugina,
stać go na to żeby za to zapłacić i nie ma pilniejszych potrzeb na które
mógłby wydać pieniądze, to czemu nie miałby sobie kupić tego PIII,
gigabajta ramu i ge-force'a? Przecież to jego pieniądze.

--
Artur Żarnowski
artz_at_zeus.polsl.gliwice.pl