Re: komputer z 12V

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 15:18:48 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote in message
pl...

> Od razu zaznaczam, ze w kwestiach okoloelektrycznych jestem
calkowicie
> zielony, ale powaznie pytam - gdyby tak wziac UPSa z uwalonym
> akumulatorkiem i podlaczyc do niego taki samochodowy? Bardzo
glupie? :)

No wiesz, nie wiem jakie sa prady ladowania oraz
pojemnosci obu rodzajow bateryjkow :), no ale mozna
zawsze sprobowac. Mysle, ze nawet z pozytywnym
skutkiem, bo bateryjek samochodowy ma ZNACZNIE
wieksza pojemnosc. Problem - jak to ladowac?
Moze UPS by sie uporal, ale nie wiadomo na 100%.

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *