Odp: Samsung SyncMaster 750s

Autor: Jarek Gancarz (jaro_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 10:09:37 MET

Tak się składa, że używam go od 3 miesiecy. Przesiadłem się z 14-tki, tak że
jestem b. zadowolony. Teraz jednak widzę że są dużo lepsze monitory od
mojego :). Mają tylko jedną wadę - cenę. Myślę, że za te pieniądze jest to
sprzęt b. dobry i polecam go. Ma bogate OSD jednak troszkę niewygodne
(przyciski) i dobrą jakość obrazu: brak mory, dobra geometria, niestety
nieco "pompuje". Widziałem wiele podobnych cenowo monitorów CTX, LG i
uważam, że mój wypada na tym tle więcej niż dobrze. Miałem jeden nieprzjemy
zgrzyt: przez pierwszy miesiąc pojawiała sią u mnie ciemna plama na dole
ekranu która teraz znikła (?), nie znikała po rozmagnesowaniu.
Jeżeli masz więcej kasy kup sobie lepszy, ale jeżeli nie to polecam. Ja
jestem zadowolony.

jarek