Brak polskich czcionek (HP DeskJet 710C)

Autor: Piotr O (karinpio_at_megaron.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 10:16:10 MET

Kupilem drukarke HP DeskJet 710C
Nie drukuje polskich znaków. Np. zamiast "n" z kreska drukuje "&" itp.
Wiem że niektore drukarki miały klopoty z drukowaniem dokumentu
zawierającego znaki z rozszerzonych czcionek (tzw. UNICODE), niektore
drukarki uzywające sterownikow nie obsługujących standardu UNICODE
drukowały puste kwadraty zamiast właściwych znaków (to mialo miejsce tylko w
Wordzie '97).
Natomiast moj problem dotyczy wszystkich aplikacji (mam Windows '98).

Prosze o wsparcie techiczne i z gory dziekuje.

Piotr