Jaki klej do radiatora

Autor: Paweł Ruta (mowglie_at_belar.mtl.pl)
Data: Tue 22 Feb 2000 - 09:19:17 MET

Czym mozna przykleic radiatorek do rozmaitych rzeczy w komputerze.
Chodzi mi o przymocowanie go na stale, w miejscu gdzie nie ma dlań
standardowego mocowania (na przykład z tyłu przejsciówki Slot1-PPGA).
Myślałem o użyciu "kropleki" w rogach radiatora, a pociagnięciu srodka
pastą przwodzącą ciepło, ale obawiam sie, że to nie bedzie trzymać.

Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Czego powinienem użyć?

Mowglie